Zaloguj się

Reklamacje i zwroty

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub drogą elektroniczną. Następnie odesłać go przesyłką pocztową pod adresem sklepu EKKLESIA , ul. Sienkiewicza 1, 22-100 Chełm

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup (rachunek)

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanów magazynowych), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Klientowi przysługuje możliwość rezygnacji z otrzymanego zamówienia w ciągu 10 dni od otrzymania towaru. Po tym terminie zwroty nie będą przyjmowane. W tym przypadku sklep nie ponosi żadnych kosztów przesyłki.

W przypadku zwrotu towaru - od ceny towaru odejmowane są rzeczywiste koszty dostawy zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej (zależnie od wybrania w formularzu zamówienia) według specyfikacji wagowej paczki nadanej do kupującego.

Sklep nie ponosi żadnych kosztów związanych z wysyłką, dostarczeniem itd. reklamowanych produktów.

Sklep jest w trybie podglądu

Copyright @Olushka

{nocache:d398432a55ad17ed02e6918afbe3a351#0}
Sklep internetowy Shoper.pl